Klachten

Heeft u een klacht? Wacht dan niet en meld deze direct.
Iedere klacht wordt snel en serieus door ons in behandeling genomen.
Wij doen altijd ons best om een goede oplossing aan te bieden.


Heeft u klacht, dan verzoeken wij u deze zo snel mogelijk te melden.
Bij voorkeur via een e-mail (met foto's) naar info@uithuispakket.nl.
Normaal heeft u binnen 1 (werk)uur een bevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen.
Hierin staat aangegeven wat de vervolgstappen zullen zijn.
U kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken van 09.00 tot 16.30 uur:
t: +31 (0)596 - 533007
e: info@uithuispakket.nl

Klachten kunnen zijn:

- uw bestelling is al verzonden en nog niet door u ontvangen
Na uw melding vragen wij de gegevens van uw zending op bij DHL.
Vertragingen kunnen door allerlei oorzaken ontstaan.
Zodra de reden van de vertraging bekend is, koppelen wij dit met u terug.

- de ontvangen zending is beschadigd
Als de schade zichtbaar is bij het aanbieden van het pakket, dan verzoeken wij u het pakket te weigeren en dit aan ons door te geven.
Als de schade na pas het openen van het pakket wordt opgemerkt, verzoeken wij u foto's van de beschadigde goederen via de e-mail toe te zenden. Er wordt dan naar een passende oplossing gezocht.


- u heeft een ander pakket ontvangen dan degene die u heeft besteld
Wij verzoeken u dit via een e-mail met een foto aan ons te melden.
Meestal vragen wij u in dit geval de bestelling aan ons te retourneren.
Het nieuwe pakket wordt alsnog naar u verzonden.
Het bedrag van de gemaakte verzendkosten wordt binnen 7 werkdagen naar uw rekening overgemaakt. Tenzij er nog een openstaand bedrag is, dan verzoeken wij u de twee bedragen met elkaar te verrekenen.

Mocht u bovenstaande niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op 
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.