Heeft u klacht, dan verzoeken wij u deze zo snel mogelijk te melden.
Bij voorkeur via een e-mail (met foto's) naar info@uithuispakket.nl.
Normaal heeft u binnen 1 (werk)uur een bevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen.
Hierin staat aangegeven wat de vervolgstappen zullen zijn.
U kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken van 09.00 tot 16.30 uur:
t: +31 (0)596 - 533007
e: info@uithuispakket.nl
Klachten kunnen zijn:
- u heeft een ander pakket ontvangen dan degene die u heeft besteld
Wij verzoeken u dit via een e-mail met een foto aan ons te melden.
Meestal vragen wij u in dit geval de bestelling aan ons te retourneren.
Het nieuwe pakket wordt alsnog naar u verzonden.
Het bedrag van de gemaakte verzendkosten wordt binnen 7 werkdagen naar uw rekening overgemaakt. Tenzij er nog een openstaand bedrag is, dan verzoeken wij u de twee bedragen met elkaar te verrekenen.
Mocht u bovenstaande niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.